Home > Aktualności > 29.01 okiem Jankowskiego, Ostrowskiego, Wieprzewskiego

29.01 okiem Jankowskiego, Ostrowskiego, Wieprzewskiego

Styczeń 29th, 2013

Dzisiaj z rana wstaliśmy z łóżek. Bramkarze Football Talents byli na treningu bramkarskim. Oczywiście jak zawsze poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu mieliśmy się szybko ogarnąć, ponieważ jechaliśmy na wycieczkę. Jechaliśmy autobusem szkolnym, zwiedziliśmy las, który zamieszkiwały plemiona pruskie około dwa tysiące lat temu. Zaraz przy drodze stał kamień. Legenda głosi kto podniesie kamień rękami zdobędzie skrzynię złota.

Legendarny Kamień

Potem pojechaliśmy do Domu Pomocy Społecznej.

Kaplica w Domu Opieki Społecznej

Terapia na terenie Domu Pomocy Społecznej

Następnie zwiedziliśmy bunkier chroniący mostu pociągowego, który jest nad rzeką rozdzielającą Warmię i Mazury. Kolejno zwiedziliśmy dom przewodniczącego w naszej wyprawie i było ognisko na którym piekliśmy kiełbaski.

Ognisko

I zrobiliśmy bardzo dużą kulę ze śniegu.

Śnieżna Kula

Później wróciliśmy do naszego miejsca pobytu, czyli Gimnazjum przerobionego na ośrodek wypoczynkowy. Po czym zjedliśmy pyszny obiad i mieliśmy trening. Po treningu przebraliśmy się i zjedliśmy kolację. Zaczęliśmy turniej ping- ponga. Jankowski miał dwa zwycięstwa a Ostrowski dwie porażki. Jednak dużo meczy nie zagraliśmy bo trener kazał iść się myć. Po myciu poszliśmy spać.

Autorzy relacji z dnia 29.01.2013r.