Home > Aktualności, Komunikaty > Podsumowanie zebrania – do obozu już tylko 7 dni (akt.1)

Podsumowanie zebrania – do obozu już tylko 7 dni (akt.1)

Czerwiec 27th, 2018

Odliczanie obozowe rozpoczęliśmy już dawno. Teraz dopinamy szczegóły, planujemy poszczególne dni, wycieczki, przygotowujemy plan treningowy i szykujemy sprzęt. Ale nie o tym. Tydzień temu odbyło się zebranie obozowe, którego podsumowanie zamieszczamy poniżej. Lektura obowiązkowa :)

Zgodnie z nowym zarządzeniem Ministerstwa Edukacji wymagamy aby Karta Obozowa Uczestnika Obozu Cmolas 2018 była podpisana przez obojga rodziców.

Wyjazd:

  • Zbiórka 13.07. 2018 roku (piątek) przy ul. Przy Bażantarni 3, o godzinie 7.15. Wyjazd planujemy na godzinę 8.00, ale prosimy by o 7.15 każdy uczestnik obozu już był obecny.
  • Na obóz jedziemy autokarem Raf-Trans, 69 miejsc, klimatyzacja, wc, pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu
  • Podczas podróży planujemy 1 – 2 postoje. Prosimy o niewielką ilość prowiantu, do picia tylko woda – nie smakowa. Przyjeżdżamy prosto na obiad. Czas podróży około 4 godziny.
  • Na zbiórce przekazujemy kadrze; legitymację szkolną, książeczkę zdrowia (może być ksero – szczepienia), lekarstwa, pieniądze i kartę obozową (do pobrania w bocznym panelu naszej strony)
  • Osoby, które mają chorobę lokomocyjną powinny posiadać swoje lekarstwo i zażyć je już przed zbiórką. Zajmują one miejsca z przodu autokaru. Prosimy zwrócić uwagę, aby w dniu wyjazdu śniadanie było lekkostrawne. Np. mleko nie jest wskazane dla osób, które słabo znoszą podróż
  • Na zbiórkę przyjeżdżamy ubrani w koszulki Polo Football Talents - oczywiście, ci którzy je mają :)

Kadra obozu:

  • Filip Dzięciołowski – kierownik,
    wychowawcy:
  • Zofia Dzięciołowska
  • Marcin Gurak
  • Mateusz Dżuchil
  • Marcin Czeremcha – 13.07 – 20.07
  • Bartosz Laskowski – 13.07. – 20.07
  • Korneliusz Miczek – 21.07 – 26.07
  • Mateusz Miczek – 18.07 – 26.07
  • Joanna Wyczółkowska – 15.07 – 26.07

Zasady:

  • Podczas obozu obowiązuje zakaz spożywania niezdrowej żywności i napojów. Prosimy o dostosowanie się do tego począwszy od zbiórki, a najlepiej od dziś :)
  • Osoby, które chciałyby, aby kadra obozu trzymała kieszonkowe uczestników (max 150 zł), proszone są o włożenie ich do podpisanej koperty i rozmienienie po 10 zł oraz przekazanie na kadrze na zbiórce.
  • Na zakupy będziemy chodzili co dugi dzień.
  • Telefony – rodzice mogą dzwonić do dzieci co drugi dzień, w dni nieparzyste począwszy od dnia wyjazdu na obóz (13.07) w godzinach 19.10 – 19.40. Czas ten może się jeszcze nieco zmienić o czym poinformujemy pierwszego dnia obozu poprzez naszą stronę. Uczestnicy, którzy nie będą mieli swoich telefonów będą mogli rozmawiać przez numery kadry, które zostaną udostępnione w dniu wyjazdu.
  • Na naszej stronie, w galerii , na facebooku, na instagramie będziemy na bieżąco relacjonować nasz obóz, tak abyście Państwo mieli możliwość choć trochę zobaczyć jak się bawimy :)
  • Wszystkie gry elektroniczne zabrane na obóz zostaną zebrane zaraz po przyjeździe na miejsce obozu i oddane ostatniego dnia tuż przed wyjazdem do Warszawy. Telefony będą wydawane co drugi dzień na 30 minut rozmów z rodzicami.
  • Na obozie dzieci nie odwiedzamy :)

Co zabrać:

  • kąpielówki, klapki pod prysznic, ręcznik basenowy, żel pod prysznic, czepek
  • drugi duży ręcznik, ewentualnie jeszcze jeden mały do rąk
  • krem do opalania
  • czapka z daszkiem
  • plecak/ torba na wycieczkę, zakupy
  • 2 pary butów do gry – w tym jedne halówki lub jako trzecie buty muszą być halówki. Treningi będą odbywały się na boiskach z naturalnej trawy i w hali oraz na basenie.
  • stroje Football Talents i całą odzież FT
  • ochraniacze
  • inne stroje do trenowania
  • kurtka ortalionowa
  • co najmniej jeden komplet cieplejszego ubrania zarówno na trening jak i do codziennego funkcjonowania
  • przytulanka
  • gry planszowe/ karciane, paletki do ping-ponga itp.
  • książka do czytania – nie komiks. Codziennie po obiedzie obowiązkowo czytamy książkę

Dodatkowo:

  • Sugestie odnośnie składu pokoju prosimy przesyłać mailem na adres filip@ftschool.pl do dnia 5.07.2018 roku.
  • Osoby, chcące otrzymać fakturę proszone są o przesłanie danych mailem na adres filip@ftschool.pl do dnia 10.07.2018 roku. Faktury rozdawane będą na zbiórce obozowej
  • Osoby chcące zamówić getry FT (aby zawodnik otrzymał je na obozie) proszone są o wysłanie maila na adres filip@ftschool.pl do dnia 10.07.2018 oraz dostarczenie odliczonej, spakowanej w podpisaną kopertę kwoty, na zbiórkę obozową
  • Uczestnicy obozu, którzy koniecznie mają pójść w niedziele 15.07 i 22.07 do kościoła powinni mieć kartkę ze stosowną informacją. Brak kartki oznacza, że idą wyłącznie chętni
  • Uczestnicy, którzy podczas obozu świętować będą urodziny mogą przygotować cukierki i na zbiórce przekazać je kadrze w podpisanej torbie.

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji :)

PS> W ostatniej chwili z przyczyn prywatnych nie może z nami pojechać Pani Zosia. W jej miejsce pojedzie Pani Asia, która zmieniła swoje plany i dojedzie do nas już w najbliższą niedzielę w południe.

 

 

Kategorie:Aktualności, Komunikaty Tagi:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Komentarze są zamknięte