Podsumowanie zebrania obozowego + karta kwalifikacyjna
We wtorek 12 stycznia odbyło się zebranie informacyjne o zbliżającym się obozie zimowym w Gietrzwałdzie. W skrócie podajemy najważniejsze ustalenia.
Prosimy o pobranie, wydrukowanie i przekazanie w dniu wyjazdu kart kwalifikacyjnych na obóz. Kart nie trzeba zanosić do wychowawcy szkolnego ani pielęgniarki. Wystarczy aby wypełnili ją rodzice/ opiekunowie:
KARTA KWALIFIKACYJNA Gietrzwałd 2016
Najważniejsze informacje:
- Zbiórka przed wyjazdem 30.01.2016. /sobota/ ul. Przy Bażantarni 3 (parking przed kościołem) g. 6.00, wyjazd 6.30.
- Podczas zbiórki zbierane będą legitymacje szkolne, książeczki zdrowia(może być xero), karty obozowe
- W kartach obozowych prosimy o szczegółowy opis ewentualnych uczuleń, przyjmowanych lekarstw itp.
- Maksymalne kieszonkowe 150 zł. Jeśli chcą Państwo aby kadra wzięła w depozyt pieniądze Państwa dziecka, prosimy o spakowanie je do podpisanej koperty/portfelika i rozmienienie na kwoty po 10 zł lub drobniej. Przekazujemy je także na zbiórce w jednej paczce z pozostałymi rzeczami.
- Grupa zostanie przetransportowana w obie strony autokarem firmy Raf-Trans. Firma ta dysponuje najnowocześniejszymi autokarami, była oficjalnym przewoźnikiem Legii Warszawa, a także partnerem UEFA podczas Euro 2012. Z Football Talents współpracuje od 2009 roku
- W autokarze nie wolno jeść, a pić można tylko wodę
- Uczestnicy obozu mogą mieć telefony komórkowe, które po dotarciu do ośrodka będą deponowane i wydawane raz dziennie tylko na czas kontaktu z rodzicami (patrz plan dnia)
- Uczestnicy obozu mogą mieć ze sobą gry typu PSP , które po dotarciu do ośrodka zostaną zdeponowane i wydane tuż przed wyjazdem do Warszawy
- Przez cały wyjazd, począwszy od zbiórki obowiązuje zakaz spożywania nie zdrowej żywności (jedzenie i picie). Prosimy nie dawać dzieciom na drogę tego typu produktów
- W niedziele 31 Stycznia, dla chętnych, planowane jest wyjście do kościoła. Idą osoby chętne plus te, które mają kartkę od rodziców, że iść muszą.
- Osoby, które chcą otrzymać fakturę za obóz proszone są o przesłanie danych drogą mailową najpóźniej do dnia 25.01.2016r.
- Powrót z obozu 7.02.2016 r. /niedziela/ również na parking przed kościołem. Dokładna godzina powrotu zostanie podana w trakcie obozu.
Rzeczy które należy mieć ze sobą:
- Halówki + buty do marszobiegów (sportowe, miękkie)
- Odzież termiczna na marszobiegi
- Książka, nie komiks itp.
- Ubrania Football Talents – obowiązkowo podpisane (!!!)
- Inne stroje do treningów
- Ciepłe ubranie do spacerów i zabaw śnieżnych (nieprzemakalne)
- Przybory kosmetyczne + klapki pod prysznic
- Dwa ręczniki – również podpisane
- Mały plecak/torba na wyjścia na wycieczki, zakupy itp.
PLAN DNIA
- 7.00 pobudka
- 8.00 śniadanie
- 9.00 – 10.30 trening I grupa np. 2003
- 10.30- 12.00 trening II grupa np. 2005
- 12.00 – 13.30 trening III grupa np. 2007 i młodsi
- 13.30 – obiad
- 14.00 - 14.30 – drzemka poobiednia z obowiązkowym czytaniem książek
- 15.00 – 16.15 - trening I grupa
- 16.15 – 17.30 – trening II grupa
- 17.30 – 18.30 – trening III grupa
- 18.30 – kolacja
- 18.55 – 19.25 kontakt telefoniczny z rodzicami
- 19.25 – zabawy sportowe w hali i poza sportowe
- 21.30 – cisza nocna
W czasie gdy dana grupa nie będzie miała treningu planowane są różne zabawy świetlicowe, oraz spacery, zabawy śnieżne, uprawianie „innych” sportów. Dodatkowo czasem w ramach treningu, w zależności od pogody, organizowane będą marszobiegi dla wszystkich grup z wyjątkiem najmłodszych chłopców z rocznika 2009 i 2010.
Zachęcamy do zabrania gier planszowych, rakietek i piłeczek do ping ponga.
We wtorek 02.02.2016 cały obóz pojedzie na wycieczkę autokarową.
W razie pytań, lub ciekawych pomysłów prosimy o kontakt.
Najnowsze komentarze