Home > Komunikaty > Podsumowanie zebrania obozowego

Podsumowanie zebrania obozowego

Styczeń 29th, 2014

Zgodnie z planem, we wtorek odbyło się zebranie dotyczące zimowego obozu w Baboszewie. W rozwinięciu krótko je podsumowujemy oraz zamieszczamy listę niezbędnych rzeczy, które trzeba mieć ze sobą. Drogą mailową zostaną przesłane karty obozowe.

Kart obozowych nie trzeba zanosić do lekarza, ani wychowawcy. Wystarczy wypełnienie przez rodziców.

Najważniejsze informacje:

  1. Zbiórka przed wyjazdem 15.02.2014 r. /sobota/ ul. Przy Bażantarni 3 (parking przed kościołem) g. 6.00, wyjazd 6.30.
  2. Podczas zbiórki zbierane będą legitymacje szkolne, książeczki zdrowia oraz karty obozowe
  3. W kartach obozowych prosimy o szczegółowy opis ewentualnych uczuleń, przyjmowanych lekarstw itp.
  4. Maksymalne kieszonkowe 120 zł. Jeśli chcą Państwo aby kadra wzięła w depozyt pieniądze Państwa dziecka, prosimy o spakowanie je do podpisanej koperty/portfelika i rozmienienie na kwoty po 10 zł lub drobniej.
  5. Grupa zostanie przetransportowana w obie strony autokarem firmy Raf-Trans. Firma ta dysponuje najnowocześniejszymi autokarami, jest oficjalnym przewoźnikiem Legii Warszawa, była także partnerem UEFA podczas Euro 2012.
  6. W autokarze nie wolno jeść, a pić można tylko wodę
  7. Uczestnicy obozu mogą mieć telefony komórkowe, które po dotarciu do ośrodka będą deponowane i wydawane raz dziennie tylko na czas kontaktu z rodzicami (patrz plan dnia)
  8. Uczestnicy obozu mogą mieć ze sobą gry typu PSP , które po dotarciu do ośrodka zostaną zdeponowane i wydane tuż przed wyjazdem do Warszawy
  9. Przez cały wyjazd, począwszy od zbiórki obowiązuje zakaz spożywania nie zdrowej żywności (jedzenie i picie). Prosimy nie dawać dzieciom na drogę tego typu produktów
  10. W niedziele 16 Lutego, dla chętnych planowane jest wyjście do kościoła. Idą osoby chętne plus te, które mają kartkę od rodziców, że iść muszą.
  11. Osoby, które chcą otrzymać rachunek za obóz proszone są o przesłanie danych drogą mailową najpóźniej do dnia 12.02.2014 r.
  12. Powrót z obozu dnia 23.02.2014 r. /niedziela/ również na parking przed kościołem. Dokładna godzina powrotu zostanie podana w trakcie obozu.

Rzeczy które należy mieć ze sobą:

  1. Halówki
  2. Żwirówki – nie zabieramy korków, ponieważ na miejscowym orliku jest zakaz grania w nich. Jeśli ktoś nie chce kupować żwirówek musi mieć dwie pary butów halowych
  3. Czepek + kąpielówki+ klapki + ręcznik basenowy
  4. Książka, nie komiks itp.
  5. Ubrania Football Talents – obowiązkowo podpisane (!!!)
  6. Inne stroje do treningów
  7. Ciepłe ubranie do spacerów i zabaw śnieżnych
  8. Strój do treningów na treningi na orliku
  9. Odzież termiczna na treningi na orliku
  10. Przybory kosmetyczne
  11. Dwa ręczniki
  12. Mały plecak/torba na wyjścia na basen, wycieczki, zakupy itp.

PLAN DNIA

  • 7.00 pobudka
  • 8.00 śniadanie w formie szwedzkiego stołu
  • 9.00 – 10.30 trening I grupa
  • 10.30- 12.00 trening II grupa
  • 13.00 – obiad
  • 13.30 – 14.00 – drzemka poobiednia z obowiązkowym czytaniem książek
  • 14.30 – 16.00 – trening I grupa
  • 16.00 – 17.30 – trening II grupa
  • 18.00 – kolacja w formie szwedzkiego stołu
  • 18.20 – 18.50 – kontakt z rodzicami
  • 19.00 – zabawy sportowe w hali i poza sportowe
  • 21.30 – cisza nocna

Zachęcamy do zabrania gier planszowych, rakietek i piłeczek do ping ponga.

W razie pytań, lub ciekawych pomysłów prosimy o kontakt.

Kategorie:Komunikaty Tagi:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Komentarze są zamknięte